Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie
Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów

 

Biuro Obsługi Klienta
tel. 74 832 52 62

 

Sekretariat Starosty
tel. 74 832 52 00
faks 74 832 18 60

 

e-mail powiat@pow.dzierzoniow.pl
ePUAP /SPDzierzoniow/skrytka
e-doręczenia AE:PL-54520-70806-RESVH-23

www.pow.dzierzoniow.pl - link otwiera się w nowym oknie

Tłumacz języka migowego Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie w tekście łatwym do czytania

Tłumacz języka migowego w urzędzie pracy.

Osoby niesłyszące mogą dostać pomoc tłumacza w urzędzie w Dzierżoniowie.

Musisz zgłosić taką potrzebę wcześniej.

Zrób to co najmniej 3 dni robocze przed wizytą.

Wybierz jeden sposób kontaktu z listy poniżej.

Jak możesz wysłać zgłoszenie:

  • Napisz e-mail na adres sekretariat@dzierzoniow.praca.gov.pl
  • Wyślij faks pod numer 74 831 23 47.
  • Idź osobiście do Informacji w urzędzie.
  • Poproś kogoś o pomoc w zaniesieniu wniosku.
  • Poproś kogoś o wykonanie telefonu pod numer 74 831 19 92.

Informacje przez internet.

Możesz też skorzystać z usługi Zielona Linia.

Tam porozmawiasz z konsultantem przez wideo w języku migowym.

Wejdź na stronę internetową Zielonej Linii (link otwiera się w nowym oknie).

Załączniki

Powiadom znajomego